آن ها در نظر سنجی عدد 8 را برای یک سفر دو نفره به این هتل داده اند. خیلی ها بخاطر این پیشرفت ها به او عنوان حکیم عرب داده اند.مسافران تور دبی زمانی که وارد خیابان شیخ زاید می شوند با تعداد زیادی از آسمان خراش ها که از جاذبه های گردشگری دبی هستند موجه می شوند که از مهمترین انها می توان به برج امارات اشاره کرد همچنین خیابان شیخ زاید مراکز توسعه یافته مختلفی مانند پالم جمیرا (جزایر نخل دبی) و دبی مارینا را به یکدیگر متصل کرده است. اما به علت اینکه این مسیر بیشتر به اسم خیابان شیخ زاید شناخته شده است ، ما هم در اینجا از همین عبارت استفاده می کنیم. از مهمترین خصوصیتهای معماری این موزه میتوان به توانایی استفاده آن از انرژی خورشیدی به کمک نمای بنا و در نتیجه مصرف بهینه انرژی، کربن و آب اشاره کرد. با نگاهی به فهرست جاهای تفریحی دبی برای کودکان به این نتیجه میرسید که تفریحی نیست که در این منطقه وجود نداشته باشد. موزه با تزئینات فوقالعاده زیباسازی شده و مصنوعات مختلفی برای دم کردن قهوه در آنجا به نمایش گذاشته شدند. اینجا همچنین کتابخانه کوچکی دارد که آثار مربوط به قهوه در آن قرار گرفتهاند. شبخ زاید که نام آن بر آن این خیابان قرار دارد کسی است که بنیان گذاز امارت متحده عربی بود و 33 شال حاکیت آن را بر عهده داشت. این شهر با آسمان خراش های بلند و مدرن خود و سواحل زیبا و مراکز تفریحی که دارد مشهور می باشد. اگر به دنبال بهترین زمان برای بازدید از برج خلیفه می گردید، زمستان را انتخاب کنید، در صورتی که تجربه خوبی در حرفه عکاسی داشته باشید، می توانید هنگام غروب آفتاب یعنی محبوب ترین زمان برای ثبت لحظه ها در دبی، نمایی متفاوت از این شهر را در دوربین خود برای همیشه ثبت کنید و تجربه ای متفاوت را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

Avocado fruits احتمالا در سفر به دبی، تجربه بازدید از پارک آبی آتلانتیس دبی را داشته اید. علاوه بر این موارد، شما میتوانید انواع قهوه از سراسر جهان را در اینجا تجربه کنید. قهوه یک نوشیدنی محبوب و اصلی در بین خانوادههای عرب خاورمیانه به شمار میرود و همین نیز سبب شده تا موزه قهوه (Coffee Museum) بسیار جالبتوجه باشد. این فرودگاه بسیار بزرگ است و همین موضوع ممکن است باعث سردرگمی و گیجی مسافران شود. همچنین شلوغ ترین فرودگاه جهان از نظر ترافیک بین المللی مسافران برای چهار سال متوالی بوده است. هتل ایبیس وان در فاصله نزدیکی از ایستگاه مترو و مرکز تجارت جهانی قرار گرفته است و تنها 15 دقیقه از فرودگاه بین المللی فاصله دارد. این موزه در جمریا و در کنار خانه اتحادیه قرار دارد، جایی که قانون اساسی این کشور در آنجا امضا شد. نام دیگر شیخ زایدE11 است که خود مردم عربستان آن را شارع إ ۱۱ می نامند،این بزرگراه با ۵۵۸٫۴ کیلومتر یکی از بزرگترین بزرگراه های کشور امارات متحده عربی است که از ابوظبی شروع می شود و به راس الخیمه ختم می شود؛خیابان شیخ زاید در مسیر خط ساحلی خلیج فارس، کشیده شده است که در این مسیر مراکز تفریحی و تجاری مختلفی واقع شده اند. انواع مدرسه و مهدکوکهایی با برنامههای آموزشی متنوع در نزدیکی جاده شیخ زاید ساخته شدند تا بتوانید تصمیم بگیرید کودکتان به کدام یک از آنها برود. در بازار نایف میتوان انواع هدایا مانند پارچه، عبا و اجناس چرمی را یافت. همه این اتاق ها دارای امکاناتی مانند میز کار، یخچال کوچک، گاو صندوق، تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال های ماهواره ای می باشند.

از جمله امکانات این هتل عبارت است از رستوران و کافی شاپ، فروشگاه، پارکینگ، باشگاه بدنسازی و تنیس، خدمات ۲۴ ساعته در اتاق، امکان نگهداری کودک، امکانات ورزشی و تفریحی، ساحل اختصاصی، آسانسور، تلویزیون کابلی/ماهوارهای، استخر سرپوشیده، اینترنت رایگان در لابی و اتاقها، خشکشویی، سرویس رایگان رفت و آمد و سالن بازی کودکان. طبقه ی سوم که بیشتر برای پروازهای خروجی مورد استفاده قرار میگیرد دارای امکاناتی مثل رستوران، فودکورت، تماشای تلویزیون و بازی های ویدیویی است. برای این کار میتوانید به مجموعه “Dxboffplan” مراجعه کنید تا علاوه بر املاک آنجا، طبق ترجیحاتتان لیستی از بهترین املاک پیش فروش امارات را در اختیارتان قرار دهیم. ساحل جمیرا، ساحل کیت و ساحل جمیرا بیچ که تا جاده شیخ زاید تنها 15 دقیقه فاصله دارند، در تعطیلات و روزهای آخر هفته از گردشگر و ساکنانش شهر و اتباع خارجی پر میشوند که علاوه بر تفریح میتوانند از رستورانها و پیادهروهای مسقف و امکانات ورزشی در امتداد این سواحل لذت ببرند. تغییرات جدیدی که منطقه جاده شیخ زاید ایجاد شده، هم برای مستاجرها و هم برای سرمایهگذارانی جذابیت پیدا کرده که به دنبال سرمایهگذاری در یکی از املاک مسکونی با مالکیت مطلق هستند. مدیر عامل موفق شهربازی IMG ، لنارد اتو در مورد برنامه جدیدی بنام " قلمرو ممنوعه " در این مجموعه صحبت می کند که قصد دارد از 70 دایناسور رباتیک در آن استفاده کند و تفرجگاهی بی نظیر را به معرض دید گردشگران تور دبی بگذارد. همچنین عکس هایی از قسمت های تاریخی دبی در این موزه وجود دارد. در وروردی این موزه می توانید نقشه توسعه دبی و امارات متحده را مشاهده کنید که به صورت چشمگیری پس از دوره انفجار قیمت های نفت اتفاق افتاده است .

در پی این گزارش، واروارا اسویکیوا (Varvara Svischeva)، مدیر موزه توهمات دبی اعلام کرد که نمایشگاههای موزه توهمات دبی با دقت و وسواس بسیاری انتخاب شدهاند تا در نهایت جذابیت برای توریستها و بازدیدکنندگان باشند.( می توانید با چند تفریح لوکس و دیوانه کننده دبی نیز آشنا شوید). نمایشگاههای این دهکده از ابتدای نوامبر کار خود را آغاز میکنند و تا اواسط آوریل ادامه میدهند. دیدن عکس العمل جهانی مردم نسبت به نمایشگاههای موزه توهمات، باورنکردنی است که در همه دنیا نیز یکسان است. با اقامت در این هتل میتوانید از سه استخر شنا، زمین بازی کودکان، یک آبشار کوچک و دو سرسره باورنکردنی حسابی لذت ببرید. بخش بزرگی از این آکواریوم را می توان به شکل رایگان از توی دبی مال دید ولی اگر دوست دارید بیشتر لذت ببرید، وارد تونل آکواریوم در عمق ۱۱ متری آن شوید و در حالی که دور تا دورتان را ماهی ها فرا گرفته اند از میان آکواریوم عبور کنید. خیابان شیخ زائد به دلیل اینکه به تمامی خیابان های مهم دبی راه دارد همیشه ترافیک های سنگینی در این خیابان جاری بود ولی حالا در خیابان شیخ زاید، اینترچینج های (Interchange) زیادی قرار دارد. جاده شیخ زاید که در بزرگراه دبی-ابوظبی قرار دارد، به دو تا از مهمترین شهرهای امارات متصل است. اگر مطلب امروز را مطالعه کردید و به خرید یک زمین درجه یک در جاده شیخ زاید علاقهمند شدید، کافی است طبق سلیقه خودتان ملکی که میخواهید را در آنجا پیدا کنید. در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با ساحل لامر دبی آشنا خواهیم کرد. ماکت ساخته شده از گل نیز این تعبیر را به زیبایی منتقل میکند و با تماشای آن، قلب شما را به خود مشغول میکند.

همانطور که گفتیم جاده شیخ زاید در امتداد ساحل قرار گرفته و به قلب تپنده دبی تبدیل شده است. جاده شیخ زاید در دبی در نزدیکی مرز بین دبی و ابوظبی قرار گرفته و از تقاطع عود متا تا جبل علی امتداد دارد. ۵- جمیره پلازا: تا هتل تقریبا ۵ کیلومتر فاصله دارد و تاکسی ۲۱ دقیقه ای شما را به این مکان می رساند. با اقامت در این هتل از ساحل جمیرا و فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه با ماشین فاصله دارید. برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیمای دبی کلیک کنید فرودگاه بین المللی دبی (که با نام DXB نیز شناخته میشود)، در سال ۱۹۶۰ افتتاح شد. بسته به اینکه مقصد پرواز و یا ایرلاین مورد نظر شما چه باشد، از یکی از سه ترمینال مجهز این فرودگاه میتوانید سفر هوایی خود را آغاز و یا به پایان برسانید.از رستورانها، تجهیزات، فروشگاههای متنوع و سرویس اینترنت وای فای رایگان و پر سرعت آن نهایت لذت را ببرید. تانکرهای لمس شونده یکی دیگر از تفریحات موجود در این آکواریوم است که بازدید کنندگان با استفاده از این تانکرها می توانند برخی از حیوانات و انواع آبزیان را لمس کنند و از این کار لذت ببرند. این ساحل در میان مردم بومی دبی و همچنین توریست ها و گردشگرانی که باری تفریح به دبی سفر می کنند بعنوان یکی از جدید ترین سواحلی شناخته شده می باشد که در طی چندین سال اخیر ساخته شده و در دسترس بازدید کنندگان قرار گرفته است. این بزرگراه به خاطر شبکه پیچیده تقاطعهایش، دسترسی راحتی از امکانات رفاهی و جاهای مختلف شهر را در اختیار ساکنانش قرار میدهد.

اهمیت موارد یاد شده بهاندازهای است که گردشگران این شهر در کلیه مراکز تجاری، اداری و درمانی بهراحتی میتوانند به زبان انگلیسی صحبت کرده و با دیگران ارتباط برقرار کنند. این هتل که در جاده شیخ زاید قرار گرفته، فاصله چندانی با بهترین جاذبههای شهر دبی ندارد و این هم یعنی در یک مسیر 2 دقیقهای از هتل میتوانند به داون تاون دبی و برج خلیفه دسترسی داشته باشند. البته به غیر از جاده شیخ زاید، جاهای دیگری هم در دبی وجود دارند که آنجاها گزینه مناسبی برای سرمایهگذاری را در اختیار سرمایهگذاران قرار میدهند. البته باید به این نکته توجه داشت، شنا کردن تنها منحصر به فصل پاییز نمیباشد، و شما هر زمانی که بخواهید میتوانید شنا کنید. به همین دلیل خرید بلیط هواپیما دبی نه تنها به این دلیل که یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان است، در میان گردشگران محبوب است بلکه نزد تاجران نیز حائز اهمیت است. این قسمت مرکز شهر دبی و محبوب ترین قسمت دبی می باشد ، بیشتر کسانی که سالیانه به شهر دبی سفر می کنند تاکید خاصی به این منطقه دارند زیرا هم برای کسانی که به دنبال کار و بیزنس هستند و هم برای کسانی که به دنبال تفریح و گشت و گذار هستند دارای دسترسی فوق العاده آسانی هم به مناطق اداری مثل سفارت خانه ها و شرکت ها دارد و هم بهترین مراکز گردشگری و تفریحی را در اختیار شما قرار می دهد . این مرکز خرید در منطقه مسکونی میردف قرار دارد و در سال ۲۰۱۰ افتتاح شده است. اینجا همچنین بخشی به نام خانه عطر (Perfume House) دارد که در آنجا شما میتوانید رایحههای شگفتانگیز را کشف کنید و با روشهای سنتی برای ساخت عطر آشنا شوید. در بخشی از این موزه، اسلحههای قدیمی زیبا و در بخش دیگر آلات موسیقی اماراتی نگهداری میشود.

این مرکز خرید با ۱۲۰۰ فروشگاه بخشی از پروژه برخ خلیفه است. جنس دیواره های این دژ از مرجان هایی که با آهک نگهداری می شود ساخته شده است، در آن زمان مردم روستایی نفت خام و مروارید های زیبا استخراج می کردند. شیخ زاید شخصی است که کشور امارات متحده عربی را بنیان گذاری کرد و سی و سه سال ، حاکمیت آن را به عهده داشت و نکته حائز اهمیت این است که نقشی که این فرد در پیشرفت ، رشد و آبادانی امارات متحده عربی داشت باعث شد تا در مدت بسیار کوتاهی این کشور به عنوان یکی از موفق ترین کشورها در دنیا مورد بحث قرار بگیرد وخیلی از مردم به خاطر این رشد چشمگیر به او لقب ” حکیم عرب ” را نسبت داده اند . شما می توانید با استفاده از وسیله نقلیه مانند تاکسی یا ماشین شخصی به موزه ی آینده دبی بروید و از ادرس موزه اینده دبی که در زیر برای شما قرار داده ایم استفاده کنید. 3-افراد زیر 21 سال باید فرم رضایت والدین را پر کنند و سپس وارد این مجموعه تفریحی دبی شوند. این پارک از امنیت خوبی برای کودکان برخوردار است و والدین میتوانند به راحتی کودکان خود را در آن رها کرده تا به بازیها و تفریحات آبی مختلف در این مجموعه آبی سرگرم شوند. این در حالی است که این موزه سوژه بسیار خوبی برای عکاسی نیز محسوب میشود.

ماندی اصالتی یمنی دارد و بسیار پر طرفدار است. همچنین، املاک مسکونی، مانند آپارتمانهای خدماتی و دوبلکس نیز در آن وجود دارد. از روی همین نظرسنجی میشود متوجه شد که املاک شهر دبی مانند آپارتمان های دبی و ویلاهای دبی گزینه فوقالعادهای برای سرمایهگذارها محسوب میشوند. یعنی قیمت خرید یک آپارتمان در آنجا از چیزی حدود 800.000 درهم امارات شروع شود و با بالا رفتن مساحت و سطح امکانات رفاهی، قیمت آن تا 1.772.500 درهم هم افزایش پیدا میکند. این بازار، امروزه حدود 200 مغازه دارد که محصولات متنوعی میفروشند. این ایستگاه تا IMG حدود نیم ساعت با ماشین فاصله دارد و می توانید با تاکسی به آنجا بروید. در مورد تحقیق کاملی راجع به برج العرب دبی باید بدانید که این موضوع در نظام آموزشی اهمیت بالایی دارد. مورد توجه افراد بسیاری از افراد، خصوصا جوانان شده است. در چند دهه ی اخیر به عنوان یکی از مراکز مهم گردشگری و توریستی تبدیل شده است به طوری که سالانه افراد زیادی برای اهداف خاصی مانند خرید و یا استراحت وارد دبی می شوند. ایرانیها، پاکستانیها و هندیها؛ غذاها، شیرینیها و محصولات خودشان را برای ارائه گذاشتهاند و مراسم رقص بالیوودی حال و هوای خاصی به دهکده میدهد. برای تزئینات و دکوراسیون داخل برج العرب شکوه خاصی به این ساختمان بخشیده است. حیاط خیرهکننده و یک قایق جالب از جمله جاذبههای داخل این موزه به شمار میروند و سطح شیبدار مارپیچی خیرهکننده آن نیز شما را به زیرزمین و به قسمت اصلی موزه میبرد. از داخل آپارتمانهای بزرگ آنجا که سالنها و بالکنهای بزرگی دارند، هم کل جاده شیخ زاید زیر پایتان است و حتی از آنجا میتوانید برج خلیفه را هم ببینید و از یک سبک زندگی راحت لذت ببرید.

شما می توانید پس از گشت و گذار در شهر به این رستوران ها رفته و لذیذ ترین غذای کل عمرتان را میل کنید. ازدیگر جاذبه های دوست داشتنی شلوغ ترین خیابان دبی می تونم موزه و پارک طلا و الماس را نام ببرم این موزه تاریخچه تولیدات طلاوجواهر عربی را براتون روشن خواهد کرد البته جالبه که بدانید هر یک از زیور آلات در ایالات متحده عربی به یک معنای خاص ساخته شده اند ؛ همچنین با استفاده از تور هایی که در این مکان برگذار می شوند می توانید از قسمت تولید و ساخت طلا و جواهرات هم بازدید کنید. این موزه یک بازدید سرگرمکننده برای بچهها و همچنین خانوادهها را رقم خواهد زد. در نهایت میخواهیم برایتان از عدد و رقم و آمار بگوییم. هدف این برنامه این است که ذهنیتهای منفی و اشتباه بازدیدکنندگان نسبت به کوسهها عوض شود و همه درباره اهمیت حضور این موجودات در محیط زیست و نقش مهم آنها در اکوسیستمهای دریایی آگاه شوند. موزه دبی را می توان در جایگاه سوم جاذبه های گردشگری این شهر قرار داد .این موزه در قلعه الفهیدی که در سال 1787 با هدف دفاع از نهرها ساخته شده است قرار دارد .این قلعه که از بلوک و آهک ساخته شده است ، طبقه بالایی آن به وسیله تیرهای چوبی مستحکم گردیده و سقف آن را برگ های نخل،گل و گچ تشکیل می دهد . هدف از این موزه نیز روی متحد شدن دبی به سمت تبدیل شدن به یک مقصد گردشگری برجسته و فراتر از صنعت نفت است. موزه زنان (Women’s Museum) دبی نقشهای مختلفی که زنان در تبدیل امارات متحده عربی به کشوری برجسته ایفا کردند را به نمایش در میآورد.